نوشته شده توسط : سیمین

هتل سوییس استانبول

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سوییس است که در مرکز شهر در نزدیکی تنگه بسفراستانبول قرار گرفته است. هتل سوییس استانبول دارای ۴۹۷ اتاق شیک و مدرن و سوئیت هایی زیبا که همی مجهز به اینترنت و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکانات تفریحی و سرگرمی مانند  سالن ماساژ ، استخر روباز, استخر سرپوشیده, سالن ورزش, سونا، جکوزی، حمام بخار، سولاریوم، حمام ترکی و... فراهم کرده تا مسافران اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. هتل سوییس استانبول دارای رستوران های عالی می باشد از جمله رستوران های این هتل رستوران ژاپنی مایاک, رستوران گاجا و رستوران سوییس گوارمت که با انواع غذاهای خوب و خوشمزه و نوشیدنی های عالی و انواع کیک ها و دسر ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران اوسیس که در کنار استخر هتل قرار دارد و مسافران تور استانبول بعد از آب تنی می توانند برای سرو غذا به آنجا بروند. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

امکانات هتل سوییس استانبول:

سرویس ۲۴ ساعته اتاق و پذیرش ، آرایشگاه، گل فروشی، خشکشویی، مرکز تجاری ، کرایه ماشین و سرویس لیموزین ، اتاق جلسه و ضیافت ، صرافی، بوتیک های متعدد، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، امکانات اتاق های VIP ، اتاقهای پاک و بدون سیگار, 5 رستوران, کافی شاپ, سالن ماساژ ، استخر روباز, استخر سرپوشیده برای مسافران تور استانبول, سالن ورزش, سونا، جکوزی، حمام بخار، سولاریوم، حمام ترکی، انواع مختلف SPA, بوتیک, اینترنت و ... که مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل ریکسوس تکسیم استانبول

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره ریکسوس تکسیم است که در در منطقه تقسیم استانبول قرار گرفته است. هتل ریکسوس تکسیم استانبول دارای ۱۱۶ اتاق شیک،۲۱ سوئیت و ۲ پنت هاوس مجلل و دارای امکاناتی مانند سشوار, اینترنت, مینی بار و تراسی با چشم اندازی فوق العاده عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. رستوران فانوس هتل دارای انواع غذاهای مختلف و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. امکانات رفاهی و سر گرمی این هتل می توان گفت ماساژ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, حمام ترکی و سنتی, سالن بدنسازی و ... که برای لذت هر چه بیشتر مسافران تور استانبول می باشد. هتل ریکسوس تکسیماستانبول از نظر موقعیت مکانی بسیار نزدیک به فرهنگی آتاتورک, فرودگاه آتاتورک و  ۴۱ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و بسیار مناسب مسافران تور استانبول می باشد.

 

امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول:

پذیرش شبانه روزی , رستوران , ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , صرافی , سالن زیبایی , خشکشویی و صندوق امانات, انواع ماساژ مخصوص مسافران تور استانبول ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, سالن بدنسازی,  حمام ترکی و سنتی, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور استانبول می باشد. 

 

هتل سلطان هان استانبول

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سلطان هان است که در مجاورت مسجد آبی بوده و به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول بسیار نزدیک است. هتل سلطان هان استانبول دارای 40 اتاق زیبا و مدرن و با شیشه های دو جداره و با امکانات عالی و مجهز نظیر ماهواره , اینترنت در واحد , صندوق امانات اختصاصي و ... در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد و .... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور استانبول می توانند کودکان خود را در پارک بازی که هتل مخصوص کودکان ساخته جهت بازی کردن بگذارند تا کودکان ساعات خوشی را سپری کنند. رستوران هتل سلطان هان استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین چایخانه سنتی در بام این هتل برای مسافرانتور استانبول می باشد. ترانسفر رايگان یکی از ویژگی های خوب این هتل می باشد.

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، كافي نت ، فروشگاه, غرفه, ترانسفر رايگان فرودگاه, استخر برای مسافران تور استانبول, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد, چایخانه سنتی, کافی شاپ, رستوران, پارک بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ  استانبول و  بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است. 

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول: 

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل سیرین گلد استانبول

یکی از هتل های 3 ستاره خوب استانبول هتل سیرین گل است که در منطقه کوم کاپی استانبول قرار گرفته است. هتل سیرین گلد استانبول دارای اتاق های خوب و تمیز با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاق ها دارای مینی بار رایگان مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران و درینکینگ بار این هتل به صورت ۲۴ ساعت آماده پذیرایی از مسافران است. فاصله هتل سیرین گلد استانبول تا  مسجد بلو ۱٫۴ کیلومتر, تا حاجی سوفیا ۱٫۷ کیلومتر, تا مکان توپ کاپی ۲ کیلومتر می باشد. در تمامی مکان های این هتل اینترنت وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل سیرین گلد استانبول برای مسافران تور استانبول سفر خوشی را آرزو می کند.

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

سرویس شاتل(شارژی)،اجاره ماشین برای مسافران تور استانبول، اجاره دوچرخه، ایرپورت شاتل(شارژی), اجازه ورود حیوان به هتل و اتاقتان, پارکینگ شخصی, اینترنت وای فای, رستوران, درینکینگ بار 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای دریایی و .... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های ساحلی آنتالیا هتل 5 ستاره نیروانا لاگوون است که در محاصره کوه توروس و دریای مدیترانه کمر آنتالیا قرار گرفته است. هتل نیروانا لاگوون آنتالیا دارای اتاق هایی بسیار زیبا و مناسب با امکانات عالی شامل مینی بار, سشوار، وسایل آرایشی, اینترنت و بالکنی رو به دریای بسیار زیبا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. پارک آبی مشهور این هتل بسیار بزرگ و هیجان انگیز می باشد و دارای  سرسره های مهیج و رنگارنگ که در اختیار مسافران تور آنتالیا است. از دیگر امکانات تفریحی هتل نیروانا لاگوون آنتالیا می توان گفت سرویس آبگرم و ماساژ، امکانات ورزشی و بدنسازی, تنیس, زمین بازی, غواصی, حمام بخار فنلاندی, استخر در فضای باز و بسته و ... می باشد و مسافران تور آنتالیا می توانند از آنجا لذت ببرند. رستوران های این هتل هم روباز در کنار استخر و هم بسته می باشد. مسافران تور آنتالیا می توانند از بوفه و رستوران کنار ساحل دریا استفاده کنند و لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل می توانند لحظات خوبی را سپری کنند.

امکانات هتل نیروانا لاگوون آنتالیا:

تهویه مطبوع، خشکشویی، خدمات اتو و لباس شویی، شاتل فرودگاهی, سرویس آبگرم و ماساژ، امکانات ورزشی و بدنسازی, تنیس برای مسافران تور آنتالیا, زمین بازی, غواصی, حمام بخار فنلاندی, استخر در فضای باز و بسته, اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل رویال وینگس آنتالیا

یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا هتل 5 ستاره رویال وینگز است که در نزدیکی ساحل لارا آنتالیا قرار گرفته است.هتل رویال وینگز آنتالیا دارای اتاق های شیک و مدرن و با تجهیزات کامل و بالکنی با چشم انداز فوق العاده در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. از ویژگی های خوب هتل رویال وینگز آنتالیا ترانسفر فرودگاهی, نزدیک به مرکز شهر آنتالیا و کرایه اتومبیل مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. رستوران این هتل از انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی با انواع دسرها برای مسافرانتور آنتالیا می باشد. امکانات تفریحی و سرگرمی هتل رویال وینگز آنتالیا پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت, ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی), استخر سرپوشیده (فصلی) و از همه مهم تر کتابخانه ای با انواع کتاب های برای علاقه مندان به مطالعه می باشد و مسافران تور آنتالیا در این هتل می توانند ساعات خوشی را بگذرانند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این هتل ساحل اختصاصی آن است که این هتل را از بقیه هتل های دیگر متمایز می کند. مسافرانتور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا:

پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت شرکت کنند. اتومبیل کرایه، کتابخانه, ماساژ برای مسافران تور آنتالیا ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) و امکانات ورزشهای آبی, رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی, بار, رانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

 

 

هتل سیام الگانس آنتالیا

یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل سیام الگانس است که در ساحل دیدنی مدیترانه آنتالیا می باشد.هتل سیام الگانس آنتالیا دارای ۳۲۲ اتاق،اتاق های خانوادگی و سوئیت مجلل می باشد که در اندازه های متفاوت طراحی شده و دارای دکوراسیون و وسایل و امکاناتی عالی و همچنین اتاقی مخصوص معلولین در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل دارای خدمات 24 ساعته و خدمات خانه داری می باشد. کافی شاپ هتل سیام الگانس آنتالیا دارای نوشیدنی های متنوع و انواع دسر ها و 9 رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوب مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. از امکانات تفریحی این هتل سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ می باشد تا مسافران تور آنتالیااوقات خوبی را سپری کنند.

امکانات هتل سیام الگانس آنتالیا:

سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا مخصوص مسافران تور آنتالیا، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ ، اجرای موسیقی زنده سالن بدنسازی و ورزش های آبی, اینترنت, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان95  

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لاس پالماس ارمنستان

از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره لاس پالماس است که از موقعیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل لاس پالماس ارمنستان دارای اتاق و سوئبت های ییلاقی بسیار تمیز و مناسب است که سر تا سر اتاقها را درختان نخل و گیاهان سر سبز پوشش داده و منظره زیبایی را درست کرده است. اتاق های این هتل از امکانات خوبی برخودار که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستان استخر رو باز با فضایی دل نشین و وان آب گرم که با محیط فضا سازگار است فراهم کرده تا مسافران لذت ببرند. بازار تا هتل ۱۵ کیلومتر, پارک قهوه معروف کلمبیا ۲۵ کیلومتر و به فرودگاه نزدیک می باشد. بار این هتل بسیار مناسب و دارای انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل لاس پالماسارمنستان آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل لاس پالماس ارمنستان:

رستوران، بار، استخر روباز، باغ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور ارمنستان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و … که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل آرگ ارمنستان

یکی از مناسب ترین هتل های ارمنستان هتل 3 ستاره آرگ است که دارای اتاق هایی تمیز و مناسب با امکاناتی نظیر سيستم تهويه مطبوع, تلویزیون, مینی بار, سشوار و ... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای باغی است بسیار زیبا که مسافران تور ارمنستان برای سرو غذا می توانند به آنجا بروند. از امکانات تفریحی و گردشی هتل آرگ ارمنستان خدمات ماساژ درمانی, بیلیارد, صرافی و ... می باشو و مسافران تور ارمنستان می توانند زمان خوبی را در آنجا سپری کنند. رستوران این هتل بسیار خوب با انواع غذاهای مختلف و دسرها می باشد. هتل آرگ ارمنستان 24 ساعته در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل آرگ ارمنستان:

خدمات ماساژ, اینترنت, بیلیارد, باغ, رستوران, مینی بار, خدمات 24 ساعته, خدمات خانه داری, صرافی و .... که برای مسافرانتور ارمنستان می باشد.

 

هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان

از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان است که در مرکز 5 کیلومتری سیتی سنتر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای 15 اتاق تمیز و مناسب و با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای استخری سر پوشیده و تمیز است که مسافران تور ارمنستان از ساعت 6 بعد از ظهر می توانند به آنجا بروند و اوقات خوشی را سپری کنند. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای باغی زیبا و سر سبز که در آن آلاچیق هایی موجود است که مسافران تور ارمنستان می توانند به سرو صبحانه به آنجا بروند. هتل دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان می باشد و در نزدیکی باغ وحش,  ایستگاه اصلی راه آهن و فرودگاه می باشد.

امکانات هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان:

باغ، تراس، استخر، سونا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ارمنستان، رستوران، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، سوییت ماه عسل، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نایری ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و مناسب ارمنستان هتل 4 ستاره نایری ایروان ارمنستان است که در منطقه نوررک ماراش ایروانارمنستان قرار گرفته است. هتل نایری ایروان ارمنستان دارای 120 اتاق زیبا و مدرن می باشد همراه با امکاناتی نظیر سشوار, ماهواره, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل امکاناتی مانند سونا و استخر برای تفریح مسافران تور ارمنستان فراهم کرده تا آنها در تایم استراحت به انجا بروند. هتل نایری ایروان ارمنستان 4 دقیقه تا مرکز پزشکی نورک ماراش, 6 دقیقه باغ وحش و 5 دقیقه رانندگی تا مرکز شهر ایروان ارمنستان فاصله دارد. از ویزگی های خوب این هتل ترانسفر فرودگاهی می باشد که در اختیار مسافران تور ارمنستان است.

امکانات هتل نایری ایروان ارمنستان:

سونا, استخر, رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی برای مسافران تور ارمنستان، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان, خدمان خانه داری و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

هتل پاریس ایروان ارمنستان

از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان است که در خیابان امیریان،در داون تون ایروان ارمنستان می باشد. هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای 65 اتاق که هر کدام بسیار تمیزو شیک با امکاناتی عالی نظیر سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل بسیار به رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند با کمی پیاده روی به آنجا بروند و دیدن نمایند. رستوران هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. 

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان:

2 اتاق کنفرانس، تراس برای مسافران تور ارمنستان، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ارکید دبی

یکی از هتل های خوب و تمیز دبی هتل 3 ستاره هتل ارکید است که در منطقه دیره و خیابان الرقه دبی قرار گرفته است. هتل ارکید دبی دارای  84 اتاق زیبا و تمیز و با امکاناتی خوب  حمام مجهز ، سشوار ، سیستم برودتی مناسب ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، مینی بار ، امکانات برای تهیه نوشیدنی های گرم و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. از امکانات رفاهی این هتل می توان گفت سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه ، میدان ناصر و برخی از مراکز خرید که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. هتل ارکید دبی برای مسافران تور دبی امکانات تفریحی شامل کلوپ شبانه عربی همراه با دی - جی, سونا ، جکوزی ، استخر روباز ، یک سالن بدنسازی مجهز و ... می باشد. هتل ارکید دبی به مترو بسیار نزدیک است و مسافران تور دبی با انتخاب این هتل می توانند به همه جا بروند.

 

امکانات هتل ارکید دبی:

کلوپ شبانه عربی همراه با دی - جی, اینترنت, سونا ، جکوزی ، استخر روباز مخصوص  مسافران تور دبی ، یک سالن بدنسازی مجهز ، پذیرش شبانه روزی ، صندوق امانات ، ترانسفر فرودگاهی رایگان ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، خدمات خانه داری و پذیرش, تحویل سریع, رستوران, بار و ... که برای مسافران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ارکید دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آواری دبی

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل آواری است که درنزدیکی میدان ساعت و خیابان شلوغ الرقه دبی قرار گرفته است. هتل آواری دبی دارای 178 اتاق شیک و مدرن و با امکانات عالی نظیر  سشوار ،اینترنت پر سرعت رایگان, سیستم برودتی و سرمایشی عالی ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 3 رستوران شیک با انواع غذاهای خوب یک رستوران سلف سرویس و 2 رستوران با منوی انتخابی بوده که انواع خوراک های محلی و غذاهای بین المللی را برای مسافران تور دبی سرو می گردد. از امکانات تفریحی و سرگرمی هتل آواری دبی سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ , سالن بدنسازی و .... مخصوص مسافرانتور دبی می باشد. فرودگاه بین المللی دبی, ایستگاه مترو , مراکز تجاری و توریستی شهر در نزدیکی این هتل می باشد. از ویژگی های خوب این هتل سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی می باشد و در اختیار مسافران تور دبی است. 

امکانات هتل آواری دبی:

سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ و سالن بدنسازی برای  مسافرانتور دبی, ترانسفر فرودگاهی رایگان ، سرویس نگه داری از کودک ، صندوق امانات ، لاندری ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات تور و تهیه بلیط ، 3 رستوران, کافی شاپ, بار, مرکز تجاری و . . . که برای مسافران تور دبی می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آواری دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شایگان کیش

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش هتل شایگان است که در نزدیکی مراکز خرید پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش قرار گرفته است. هتل شایگان کیش دارای ۱۰۰ اتاق بسیار مجلل و متفاوت از بقیه و با امکانات عالی نظیر جکوزی, اینترنت, سشوار و اکثرا نمایی روبه آبهاي نيلگون خليج فارس که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس و ... که مسافران تور کیشمی توانند اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. رستوران هتل شایگان کیش دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها در اختیار مسافران تور کیش می باشد. 

 

امکانات هتل شایگان کیش:

 استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس, محل نگهدارى کودک برای مسافران تور کیش ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … برای مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش تعطیلات مرداد 95

 تور کیش شهریور 95 

 تور کیش تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فرور کلاب بدروم ترکیه

یکی از هتل های زیبا و شیک 4 ستاره ترکیه هتل فرور کلاب بدروم ترکیه است که در ۱ کیلومتری مرکز بدروم ترکیه قرار گرفته است. هتل فرور کلاب بدروم ترکیه دارای اتاق ها با سوئیت های زیبا و تمیز با امکاناتی عالی و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. امکانات تفریحی این هتل می توان گفت ماساژ ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) و ... که مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. باغ زیبا و سر سبز این هتل از ویژگی های خوب آن است که در آن مسافران تور ترکیهمی توانند فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت انجام دهند و اوقات خوبی را سپری کنند. یکی دیگر از ویژگی های خوب هتل فرور کلاب بدروم ترکیه ساحل اختصاصی آن است که مسافران تور ترکیه می توانند به شنا و افتاب گیری برونند و کارکنان هتل فرور کلاب بدروم ترکیه آماده خدمت به مسافران می باشند. 

 

امکانات هتل فرور کلاب بدروم ترکیه: 

ماساژ ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی), پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت,  خدمات زيبايی آرايشگاه برای مسافران تور ترکیه, پارکینگ اختصاصی, کافی شاپ, رستوران, اینترنت, سرویس رفت آمد­ رایگان به مراکز خرید, سرویس خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ترکیه هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه است که در مرکز منطقه برنوا قرار گرفته است.هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه دارای اتاق ها و سوئیت هایی شیک و تمیز با امکاناتی خوب مانند: سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، وای فای رایگان، تلفن, مینی بار ،ارائه خبرنامه و بالکنی بسیار زیبا با چشم اندازی عالی در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل تا ساحل کردان 5 دقیقه منطقه قدیمی کوناک 20 دقیقه و مرکز خرید برناوا 5 دقیقه فاصله دارد. یکی از ویژگی های خوب هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه  ایوان مخصوص آن است که مسافران تور ترکیه می توانند جهت آفتاب گرفتن به آنجا بروند و از دیگر ویژگی های خوب هتل کارکنان آن است که به زبان انگلیسی و ترکی مسلط می باشند. باغ زیبایی این هتل جهت سرو غذا و نوشیدنی و حتی اوقات فراغت مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه:

ترانسفر فرودگاه, کارکنان به زبان انگلیسی و ترکی,  باغ زیبا, رستوران, بار, کافی شاپ, سالن واتاق ضیافت, اینترنت, خدمات خانه داری برای مسافران تور ترکیه , کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه

یکی از شیک و مناسب 4 ستاره ترکیه هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه است که در منطقه کانکایا و در قلب آنکارا ترکیه قرار گرفته است. هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه در فاصله ۶٫۴ کیلومتری میدان کیزیلای  و ۳۴ کیلومتری فرودگاه قرار دارد. این هتل دارای ۴۹ اتاق استاندارد ،سوئیت های خانوادگی در اندازه های متفاوت, رنگ هایی ملایم , نور مناسب و با تراسی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده و همچنین شيشه های دوجداره اتاق ها که از ویژگی های خوب اتاق ها می باشد نیز در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه برای مسافران تور ترکیه سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم و ... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. از ویژگی های بسیار خوب این هتل مسلط بودن کارکان به 3 زبان انگلیسی ،ترکی و فرانسوی می باشد و در صورت تمایل مسافران تور ترکیه ترانسفر فرودگاه در اختيارشان می باشد. 

 

امکانات هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه:

سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم برای مسافران تور ترکیه, کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی , برگزاری کنفرانس ها, مرکز اداری, صرافی, کارکنان مسلط به زبان انگلیسی ،ترکی و فرانسوی, ترانسفر فرودگاه, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لت مسکو روسیه

یکی از هتل عای شیک و زیبا روسیه هتل 4 ستاره لت مسکو روسیه است که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل لت مسکو روسیه دارای ۳۰۴ اتاق شیک و تمیز که با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد و مسافران تور روسیه می توانند برای خرید و هدیه خریدن به آنجا بروند. از امکانات تفریحی و ورزشی هتل لت مسکو روسیه می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ و ... مخصوص مسافران تور روسیه اشاره کرد که همه در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. خدمات زیبایی هتل بسیار مناسب برای مسافرانی است که می خواهند آرایش روسی را روی چهره ی خود امتحان کنند. رستوران های این هتل دارای غذاهای بین المللی و محلی و انواع دسر ها مخصوص مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل لت مسکو روسیه:

اتاق های پاک و بدون دود، اتاق های ویژه معلولین, ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی مخصوص مسافران تور روسیه ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ, خدمات زیبایی, اینترنت, رستوران,بار, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور روسیهمی باشد. 

 

هتل بوگاتیر سوچی روسیه

از بهترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل بوگاتیر سوچی روسیه است که در نزدیکی ساحل دریای سیاه روسیه می باشد. هتل بوگاتیر سوچی روسیه دارای  ۲۷۸ اتاق زیبا و خوب با امکانات بالا شامل کتری برقی، مینی بار، سشوار, اینترنت, بالکنی با چشم اندازی زیبا و.... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. از امکانات تفریخی ای هتل آب گرم، وان آب گرم، مرکز تناسب اندام، سونا، اتاق بخار، حمام و حمام ترکی,  استخر سرپوشیده و یا استخر فصلی در فضای باز و ... که در اختیار مسافرانتور روسیه می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و ایتالیایی با بهترین کیفیت و کافی شاپی با دسر های متنوع و نوشیدنی های خوب برای سرو مسافران تور روسیه می باشد. هتل بوگاتیر سوچی روسیه ۱۱ کیلومتر با ایستگاه قطار آدلر و ۱۳ کیلومتری فرودگاه بین المللی سوچی روسیه فاصله دارد. کارکنان این هتل مسلط به زبان خارجی می باشند و پذیرش 24 ساعته هتل با خدمات تور و بلیط جزو ویژگی های خوب آن محسوب می شود. مسافران تور روسیه به انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

امکانات هتل بوگاتیر سوچی روسیه:

آب گرم، وان آب گرم، مرکز تناسب اندام، سونا، اتاق بخار، حمام و حمام ترکی, استخر سرپوشیده و یا استخر فصلی در فضای باز مخصوص مسافران تور روسیه, کافه, ۲ رستوران,فست فود, خشکشویی و اتوشویی, اینترنت و ... که برای مسافران تور روسیهمی باشد.

 

هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه

یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه است که در منطقه ای مناسب نزدیک به جاذبه های گردشگری و تجاری مسکو روسیه قرار گرفته است. هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه دارای اتاق های مناسب و مدرن, اتاق های ویژه عروس و داماد، سویت های استاندارد، همچنین اتاق های ویژه معلولین و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. رستوران این هتل بسیار مناسب با انواع غذاهای متنوع و دارای منوی متفاوت و حتی منو رژیمی مخصوص مسافران تور روسیه می باشد. هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه برای مسافران تور روسیه استخر, سونا و جکوزی فراهم کرده تا مسافران لحظلت خوبی را سپری کنند. سرویس ترنسفر فرودگاهی نیز در اختیارتان مسافران تور روسیه در صورت تمایل قرار خواهد گرفت.

امکانات هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه:

رستوران, سالن جشن و سالن, برگذاری جلسه, آرایشگاه برای مسافران تور روسیه , خانه داری, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی , استخر, اتو کشی , خدمات کفش و واکس,خدمات تورها, فکس و کپی, مرکز تجارت, کرایه اتومبیل, سرویس ایاب و ذهاب و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

تور روسیه تعطیلات مرداد 95

تور روسیه تعطیلات شهریور 95

 تور روسیه شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره روسیه,هتل های خوب روسیه,بهترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()