نوشته شده توسط : سیمین

هتل تونتاس آپرت ترکیه

هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی ترکیه امکانات عالی و متنوعی برای اقامت کنندگان تور ترکیه در هتل دارند .

امکانات هتل تونتاس آپرت ترکیه:

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی دارای ۷۰ اتاق خوب و تمییز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز می باشد,چشم انداز و  تراس اختصاصی رو به دریا می باشد که بسیار زیبا می باشد ,برای آرامش مسافرانتور ترکیه نوروز 95 خیلی مناسب می باشد .اینترنت در اتاق ها با وای فای می توانید استفاده کنید.رستوران هتل که در طبقه همکف دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار ترکی برای مهمانان هتل در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید برای صرف غذا در فضای باز هتل بروید و در این مکان غذا میل کنید.

خدمات و تفریحات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی استخر رو باز و مخصوص شیر می باشد,غواصی وی یکی دیگر از تفریحات این هتل ,باغ هتل تونتاس آپرت می باشد که فضای زیبایی دارد و برای میل کردن نوشیدنی برای مسافران تور ترکیه مناسب می باشد.برای کرایه کردن اتومبیل هم می توانید با هماهنگی خدمه هتل ,ماشین را اجاره کنید و به مکان های دلخواه بروید ,همچنین می توانید در ساحل نزدیک هتل پیاده روی کنید.


هتل دایما ریزورت ترکیه

هتل پنج ستاره دایما ریزورت آنتالیا یکی از هتل های مناسب که در ساحل  Kiris می باشد و فاصله آن تا ساحل کمتر از ۳۵۰ متر می باشد.هتل دایما با بهترین امکاناتی که برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده و برای پذیرایی از آنها خدمات می دهد باعث شده مهمانان تور ترکیه راضی و برای سفر بعد هم همین هتل را انتخاب کنند.

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا:

وجود امکانات تفریحی متفاوت و ساختمان هتل که شبیه به یک قایق طراحی شده و چند استخر در هتل دایما ریزورت وجود دارد که برای  کودکان هم جداگانه استخر می باشد ,همچنین سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, آسانسور دیگر خدمات هتل دایما ریزورت آنتالیا می باشد.

اتاق های هتل دایما ریزورت آنتالیا هم بزرگ و ویژگی خوب آن این می باشد که نمای پنجره رو به دریا می باشد و شما می توانید در بالکن اختصاصی اتاق برای دیدن آن بروید و لذت ببرید.اتاق های هتل به امکانات ۵ ستاره بودن هتل مناسب و مینی بار, تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، جعبه امن ،دستشویی و حمام خصوصی با وان حمام، سشوار ، لوازم آرایش رایگان هم برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده اند ,تا شما در اتاق احساس کمبودی نداشته باشید.

اگر در روز بیرون از هتل دایما نمی روید شما به راحتی می توانید در هتل سرگرم بشوید,امکانات تفریحی هتل مانند سرسره آبی برای بزرگسالان و کودکان,سونا، حمام، سالن بدنسازی، امکانات ماساژ و استخر سرپوشیده  هم می توان استفاده کرد و آرامش خاص بگیرید.

رستوران هتل هم بصورت ۲۴ ساعته با انواع غذاهای بین المللی و ترکی برای پذیرایی آماده می باشد و همپچنین کافی شاپ و یک ساندویچ فروشی هم در هتل وجود دارد که شما میهمانان تور ترکیه می توانید از آن استفاده کنید.کارکنان و خدمه هتل هم بسیار خوش رفتار می باشند و شما می توانید از خدمات عمومی مانند: نرخ ارز، نگهداری چمدان، قالبهای، سالنTV، خدمات نگهداری از کودکان هم استفاده کنید.


هتل لو بلو ترکیه

هتل پنج ستاره لوبلو کوش آداسی در فاصله ۳ کیلومتری از شهر و فاصله نسبتا دور از فرودگاه که ۷۰ کیلومتر می باشد قرار دارد.این هتل یکی از هتل خوب و مناسب کوش آداسی از لحاظ رفاه و تفریح برای مسافران تور ترکیه می باشد که داری ۲۶۳ اتاق با امکانات مناسب می باشد.

امکانات هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه:

اتاق های هتل لو بلو با امکانات و مجهز برای مسافران تور ترکیه می باشد امکاناتی از قیبل:تخت خواب و حمام های خصوصی و همچنین اتاق های مبله با تمییز ترین و بهداشتی ترین سرویس در اتاق که مهم ترین چیز از نظر زیبایی در اتاق فضای و نمای اتاق ها رو به دریا می باشد که شما طلوع خورشید از روی دریا را می توانید از اتاق های خود مشاهده کنید. هتل Le Bleu Hotel & Resort ساحل اختصاصی دارد که شما مسافران تور ترکیه نوروز 95 به راحتی می توانید به ساحل بروید و شنا کنید ,البته استخر سرباز,استخر سر پوشیده این هتل دارد که شما می توانید هم شنا کنید و هم برای آفتاب گرفتن در کنار استخر روی صندلی های مخصوص با فضای ارام بپردازید.رستوران هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه انواع غذای های بین المللی را برای شما پذیرایی می کند و نوشیدنی های مجاز هم در این رستوران برای شما فراهم می باشد تا بتوانید بهترین روز ها و استراحت و تفریح را داشته باشید.

استخر جداگانه ای برای کودکان هم در هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه وجود دارد که شما بتوانید کودکانتان را به استخرهای مناسب ببرید ,همچنین برای تفریح در هتل شما می توانید با امکاناتی چون:تنیس,بیلیارد,باشگاه ورزشی و انیمیشن ,ورزش های آبی و جکوزی هم از امکانات دیگر این هتل می باشد که شما مسافران تور ترکیه می توانید به راحتی از ان ها استفاده کنید.پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته می باشد و ورود حیوانات خانگی هم به همراه مهمانان تور ترکیه مجاز می باشد,وجود پزشک در این هتل هم یکی دیگر از نکات خوب هتل می باشد .اتاق‌های هتل لو بلو به تازگی بازسازی شده است. این هتل دارای رستوران سفارش از منو (A la carte) و بوفه باز است.

بار هتل Le Bleu در تمام طول روز آماده خدمت رسانی به مشتریان تور ترکیه نوروز 95  است.هتل لو بلو از مرکز شهر کوش آداسی ۳ کیلومتر و از فرودگاه عندان مندرس ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

 
 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95


:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هاترا مشهد

هتل  ۴ ستاره  هاترا مشهد یکی دیگر از هتل های زیبا در شهر مقدس مشهد می باشداین هتل لوکس در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. این هتل ۴ ستاره در خيابان امام رضا ، دانش غربي،كوچه سرشور و نبش سرشور۳۷ واقع شده است. همچنین هتل هاترا درفاصله  ۱۰ دقیقه ای از حرم امام رضا قرار گرفته است.هتل هاترا دارای سرویس رایگان به صورت چندین نوبت در روز به حرم  می باشد.این هتل زیبا تا فرودگاه تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در ۳۰ دقیقه ای هتل واقع شده است.این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد نوروز 95

می باشد. 

 

امکانات هتل هاترا مشهد:

هتل هاترا دارای اتاق های ۲ تخته و ۴ تخته و سوئیت های بزرگ و خانوادگی برای مسافران تور مشهد می باشد. اتاق هایی با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، حمام با ست کامل ، دسترسی به اینترنت پر سرعت  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هاترا می باشد.میهمانان تور مشهد نوروز 95 می توانند صبحانه را به صورت بوفه میل نمایند. همچنین در رستوران هتل ناهار ، شام ومنوی غذای انتخابی شامل ۶ نوع در هر وعده می باشد که مهمانان تور مشهد می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن ها لذت ببرند. از امکانات هتل هاترا می توان به  سالن کنفرانس، کافی نت ، گیم نت ،صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس ، کافی شاب و سالن ورزشی مجهز اشاره کرد.


هتل آسیا مشهد

هتل 4 ستاره آسیا مشهد در خیابان پاسداران مشهد بنا شده است. فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه مشهد 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.این هتل چهار ستاره با گريد A با امکانات ویژه خود پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. 

5هتل_آسیا_مشهد.jpg

امکانات هتل آسیا مشهد:

شما می توانید در سالن بدنسازی به ورزش پرداخته و از بازی تنیس لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاه استغاده نمایید.اتاق بازی های کامپیوتری آماده است تا شما سری به آن زده و از بازی های مود علاقه خود لذت ببرید. در گاوصندوق هتل می توانید اشیا قیمتی خود را نگه دارید. رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، سالن کنفرانس، کافی شاپ، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، پارک کودکان، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، ماهواره، سرویس حرم و... از دیگر امکانات هتل هلیا است و مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-آسیا1.jpg

-آسیا3.jpg


هتل اترک مشهد

هتل 4 ستاره اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع ) احداث شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه ، 25 سوئيت و 100 اتاق دو و سه تخته تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی مشهد با هتل اترک 9 کیلومتر و ایستگاه راه آهن این شهر با هتل اترک مشهد در حدود 4 کیلومتر فاصله دارد که مسافرین تور مشهد نوروز 95 با خودرو میتوانند این مسیر را در کمتر از 15 دقیقه طی نمایند.

-اترک-مشهد4.jpg

امکانات هتل اترک مشهد:

میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه و رستوران با ظرفیت 400 نفر اشاره کرد. اتاق های این هتل به تلویزیون، تلفن، یخچال، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی تجهیز شده اند. هتل اترکمشهد در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-اترک-مشهد2.JPG

_اترک_مشهد_2.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سارا کیش

هتل سه ستاره سارا کیش در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش  ,هتلی با امکانات مناسب می باشد  با دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در کیش ، ادارات و بانک ها از مهمانان تور کیش برای اقامت دعوت می کند . همچنین هتل سارا کیش ۱۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه کیش فاصله دارد .هتل سارا کیش در چهار طبقه و ۷۲ اتاق در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است و در جزیره کیش ، خیابان رودکی بعد از میدان پردیس واقع شده است . ۷۲ باب اتاق هتل سارا کیش شامل (۶ باب رویال سوئیت) (۱۱ باب سه تخت) (۳ باب سینگل) (۵۲ باب دوتخت) می باشد .

امکانات هتل سارا کیش:

خدمات هتل سارا کیششامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا با ظرفیت ۱۲۰ نفر، فست فود با ظرفیت ۱۲۰ نفر، کافی شاپ با ظرفیت ۷۵ نفر ، چایخانه سنتی هتل سارا (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش هتل سارا کیش (کنفرانس) ظرفیت ۷۰ نفر ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه (مردانه و زنانه) ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری تور کیش هتل سارا کیش ( مستقر در لابی) ، سه باب غرفه و … می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. در هتل سارا کیش صبحانه بوفه و ترانسفر (استقبال) فرودگاهى رایگان برای مسافران تور کیش نوروز 95بوده و همچنین نفرات بالاى پنج سال سرویس اضافه کامل محاسبه میگردد.


هتل پارمیدا کیش

هتل ۴ستاره پارمیدا کیش در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند. فاصله هتل پارمیدا کیشتا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشد.

-پارمیدا7.jpg

-پارمیدا1.jpg

امکانات هتل پارمیدا کیش:

هتل پارمیدااز اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا کیشاز چیدمان و طراحی منحصر به فردی برای مسافران تور کیش برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش نوروز 95عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.

-پارمیدا-4.jpg

-پارمیدا2.jpg

این هتل ۴ ستاره که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است از امکانات رفاهی – تفریحی بسیاری ازجمله استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … برخوردار می باشد. مسافران با اقامت در هتل پارمیدا کیش می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. مسافران تور کیش نوروز 95که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد برای مسافران تور کیش با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد.

-پارمیدا3.jpg

-پارمیدا5.jpg


هتل شايان كيش

هتل پنج ستاره شايان كيش از بزرگترين و قديمى ترين هتل هاي  جزيره کيش است . هتل شايان داراي ۱۹۵ اتاق  ، سوئيتهاى ساحلى ، سوئيتهاى معمولى و رويال ، اتاقهاى رو به دريا و جزيره و همچنين دوبلکس هاى لوکس است که میهمانان تور کیش نوروز 95را به خود جذب میکند.

-شایان-کیش1.jpg

امکانات هتل شايان كيش :

رستورانهاى ايرانى و فرنگى ، آرايشگاه ، کافي‌نت و گيم‌ نت ، پارکينگ اختصاصى ، خشکشوئى، سالنهاى کنفرانس ، سالن تفريحات سالم و همچنين خدمات فکس ، کافى شاپ، دسترسى آسان به مراکز خريد،دريا و ... رانام برد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-شایان-کیش3.jpg

-شایان-کیش4.jpg

-شایان-کیش2.jpg

 جهت رزرو و خرید تورکیش  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند گولسوی استانبول

هتل ۴ ستاره گرند گولسوی استانبول که در محله شاهزاده باشی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم فقط ۱۰ دقیقه است.(حدود ۱۰ کیلومتر کمتر) و فاصله تا مغازه های لباس زنانه خیابان فیضی پاشا ۱۰ دقیقه است  .مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

 -گرند-گولسوی1.jpg

-گرند-گولسوی5.jpg

امکانات هتل گرند گولسوی استانبول

صبحانه ، اینترنت ، استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد ، سونا ، ماساژ ، پیرایش و آرایش ،  اتوشویی، مینی بار، چای ساز ،سالن جلسات و.. میباشد.هتل وان بسیار تمیزی دارد .کیفیت و تنوع صبحانه هتل مطلوب است و صبحانه در نیم طبقه اول و دوم سرو می شود. سالن سرو صبحانه، بزرگ و شیک است. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

4هتل-گرند-گولسوی.jpg

-گرند-گولسوی7.jpg

-گرند-گولسوی2.jpg

 


هتل سمینال استانبول

هتل چهار ستاره سمینال استانبول که تقریبا در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است از هتل های معروف و مناسب استانبول می باشد که آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.اگر بخواهیم از نمای هتل و اتاق ها توصیف کنیم باید گفت میتوان از بالکن های آن  منظره ی پانوراما از پل بوغاز را تماشا کنیم.

امکانات هتل سمینال استانبول:

اتاق های هتل سیمنال بسیار مرتب و شیک می باشد و از نظر بهداشت هم خیلی تمییز و مناسب می باشد ,اتاق ها با رنگ آمیزی همیشه نو ساز مانده اند و همچنین امکانات دیگر اتاق مانند تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی و حمام خصوصی و نیاز ضروری این روزها وای فای می باشد که این نیاز را هم برای شما بر طرف کرده اند و در اتاق ها هم دسترسی به اینترنت برای مسافران تور استانبول تامیین شده است.

امکانات رفاهی هتل سمینال استانبول برای مسافران تور استانبول نوروز 95 مناسب می باشد مانند :استخر در هتل,چايخانه در بام هتل,اينترنت در لابي,رستوران,ترانسفر رايگان فرودگاه و امکانات دیگر که هتل های چهار ستاره دارند و این هتل هم از کمبودی برخوردار نمی باشد.وجود سالن جلسات در این هتل چهار ستاره استانبول باعث شده است کسانی که برای سفر کاری به استانبول سفر میکنند بتوانند در هتل با هماهنگی کارکنان برای بر قراری جلسه به مشکلی بر نخورند,یکی دیگر از خوبی های این هتل چهار ستاره که برای مهمانان ایرانی تور استانبول مناسب بوده است و نشانه رضایت دارند از این هتل ,نزدیک بودن هتل به خیابان استقلال و مراکز خرید می باشد که می توانند در ساعت های دلخواه دسترسی به بازار داشته باشند. پذیرش هتل سمینال استانبول شبانه روزی می باشد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل پرنس استانبول

هتل 4 ستاره پرنس استانبول , اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول نوروز 95 گذاشته است .مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرینس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار, سونا و جکوزی, سالن کنفرانس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سالن بازی, اتاق بخار, میز بیلیارد, بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس دارای امکاناتی تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته, گاو صندوق, یخچال برای مسافران تور استانبول می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.

یکی از دقدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنستا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرینس استانبول یا در لغت هتل شاهزاده با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد .هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کنید .مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل ۵ ستاره  هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا در ساحل Konyaalti آنتالیا و در ۳۵۰ متری ایستگاه اتوبوس Akdeniz Blv واقع شده است.این هتل در نزدیکی جاذبه های دیدنی شهر از جمله دروازه و Kesik Minaret که تنها ۹ کیلومتر فاصله می باشد قرار گرفته است. هتل هرینگتون پارک در ۲ کیلومتری آکواریوم دیدنی آنتالیا واقع شده است.برای رفتن به فرودگاه بین المللی شهر تنها ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

امکانات هتل هرینگنتون پارک ریزورت آنتالیا:

اين هتل و مرکز تفریحی دارای ۳۳۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته ، اتاق استاندارد، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP می باشد.که همگی آن ها مجهز به اینترنت رایگان بیسیم، حمام ، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته برای مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل ۵ ستاره با میهمان نوازی خود پذیرای میهمانانتور آنتالیا نوروز 95 در محیطی مجلل و مدرن می باشد. امکانات رفاهی هتل هرینگتون پارک شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.

در هتل هرینگتون پارک یک صرافی نیز وجود دارد که گردشگران و توریستان تور آنتالیا به راحتی می توانند تبدیل ارز انجام دهند.همچنین اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان تور آنتالیا نوروز 95 ، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.هتل دارای کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.از فعالیت های ورزشی هتل می توان به پينگ پنگ، پرتاب دارت اشاره کرد.

 
 
 

هتل سندر آنتالیا

هتل ۵ ستاره سندردر مرکز شهر و برروی صخره در خلیج زیبای آنتالیا واقع شده است. این هتل  اقامتی بياد ماندنی در قلب شهر با ساحلی زيبا در كنار آبهای آبی دريای مديترانه به مسافرين تور آنتالیا ارائه می دهد.این هتل لوکس و زیبا در ۸۰ متری ایستگاه اتوبوس واقع شده است.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه ۱۱ كیلومتر می باشد.

امکانات هتل سندر آنتالیا:

هتل دارای ۱۵۶ اتاق، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس می باشد.تمامی اتاق های هتل سندر، دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار ، تلویزیون ، مینی یخچال، تلفن،بالکن، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. اتاق های پاکیزه این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای استراحت و آرامش مسافران  تور آنتالیا نوروز 95 می باشند . خدمات کارکنان متعهد و حرفه ایهتل سندر آنتالیا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود.

امکانات رفاهی هتل شامل سونا و حمام ترکی می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.يک صرافی نيزجهت تهیه ارزدر هتل وجود دارد. از امکانات ورزشی هتل سندر آنتالیا می توان به مرکز بدنسازی ، بیلیارد و پینگ پنگ اشاره کرد. زمین بازی ویژه کودکان نیز در هتل وجود دارد.

مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 


هتل هیل ساید سو آنتالیا

هتل پنج ستارههیل ساید سو آنتالیا  بسیار شیک و زیبا می باشد .این هتل در ساحل کنیالتی قرار دارد و بسیار چشم انداز مناسبی دارد .فاصله این هتل تا مرکز شهر کمتر از  ۱٫۵ کیلومتر و همچنین فاصله هتل تا فرودگاه هم اگر با ماشین سواری بروید ۱۵ دقیقه زمان میبرد و در نزدیکی پارک ساحلی کونیالتی که در سال ۲۰۰۹ بازسازی شده است قرار دارد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

-هیل-ساید-سو1.jpg

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

وجود ۲۹۰ اتاق لوکس در هتل که بالکن اختصاصی برای هر اتاق و همچنین اینترنت پر سرعت در اتاق و مبل و تخت خواب های شیک و نو که هر چند مدت ی بار این سرویس های خواب تعویض می شود,اتاق ها مجهز به نور و دکوراسیون شیک و پیشرفته می باشد که مهمانان احساس آرامش داشته باشند و بتوانند به راحتی استراحت کنند.اتاق های دیگر هتل مانند ,اتاق برای مهمانان که ماه عسل در این هتل انتخاب میکنند و همچنین اتاق ویژه برای معلولین هم در هتل وجود دارد.وجود ۶ رستوران در هتل هیل ساید سو آنتالیا وهمچنین ۴ تریا که به مهمانان هتل خدمات می دهندوجود سرگرمی و تفریحی های دیگر در هتل مانند:استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت,پیست دوچرخه سواری,امکان برگزاری همایش,باشگاه بیلیارد,استخر مسقف,زمین تنیس,خدمات آرایشی…..سرگرمی های متنوع دیگر و همچنین خدمات خوبی که هتل برای مهمانان تور آنتالیا نوروز 95 در نظر گرفته است. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هیل-ساید-سو3.jpg

-هیل-ساید-سو4.jpg

-هیل-ساید-سو5.jpg

-هیل-ساید-سو6.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 مطالب مرتبط :

 

تور آنتالیا نوروز 95

 

تور آنتالیا دی 94

 

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر لارا آنتالیا

لارا يک مکان بسيار دوست داشتني مديترانه اي با آبهاي شفاف و ملايم درياي مديترانه و منطقه اي که با سرعتي زياد گسترش يافته و با سرعتي بيشتر در حال توسعه صنعت گردشگري مي باشد و امروزه به يکي از جذابترين و دوست داشتني ترين اماکن براي استراحت و اقامت گردشگران تور آنتالیا تبديل شده است.نزديکترين منطقه تفريحي و گردشي به آنتاليا منطقه لارا مي باشد که فقط با 6 کيلومتر فاصله در شرق شهر آنتاليا واقع گرديده است و داراي سواحل شني و سنگريزه اي مي باشد و درياي آن داراي امواجي ملايم و نرم مي باشد.

6.jpg

-2.jpg

در بسياري از بخشهاي اين ساحل که به صورت اختصاصي براي استراحت و تفريح گردشگران تور آنتالیا تجهيز شده است پر است از امکانات جديد و راحت مانند انواع پلاژها رستوران  مراکز تفريحي صندلي هاي ساحلي همراه با چتر امکانات قايق سواري و ساير امکانات که همگي در اختيار بازديدکنندگان و مسافران تور آنتالیا مي باشد.ساحل لارا از شرق صخره هاي آنتاليا شروع ميشود و تا قسمت پائين آبشار  Düden به طول چندين کيلومتر توسعه يافته و ادامه مي يابد و در طول اين گستره ساحلي انواع و اقسام امکانات تفريحي و گردشي از هتلهاي 3 ستاره تا 5 ستاره و نيز انواع رستورانهاي محلي و بين المللي با انواع غذاهاي ترکي و خارجي در خدمت مهمانان تور آنتالیا هستند.ساحل لارا با مساحتي در حدود 1800000 مترمربع يکي از بزرگترين تفرجگاه هاي آنتاليا به شمار مي رود. 11 باشگاه،4 رستوران، 4 کافه، 2 زمين فوتبال، يک پارک عجايب، محوطه اي براي واليبال ساحلي، ورزش هاي آبي، اسکيت و فوتبال ساحلي، بخشي از امکانات ساحل لارا است.

4.jpg

-1.jpg


رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

برای قایق سواری در رودخانه ای وحشتناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در ابتدا باید موارد لازم را نزد، مربیان برجسته ای بیاموزید و بعد به ارتفاعات بروید و در رودخانه های موجود روند تفریح خود را کامل کنید. قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی وجود دارد که به طور خصوصی به شما همه چیز را هشدار خواهد داد و در کمال امنیت به شما مسافران تور آنتالیا کمک می کند که قایق سواری خوبی داشته باشید. مسیر رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان و لذت خواهد بود.


شهر بلک آنتالیا 

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم تور آنتالیا رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه برای مسافران تور آنتالیا وجود دارد. آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید.

2.jpg

بلک  در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز برای مسافران تور آنتالیا احداث گردیده اند.فاصله بلک  از پارک ملی کورشونلو ۲۰ کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک  بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک ۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای تور آنتالیا می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها وهر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک  این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستیک نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک تنهادر ترکیه و ۱ گونه گیاهی دردنیا فقط در بلک یافت می شود.

_بلک.jpg


بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

بندر قلعه کاله یکی از مراکز تفریحی است که نزدیک به این قلعه می باشد و از بندرهای جالب و دیدنی است که در سفر بهترکیه نمونه آن کم پیدا میشود. تمام خدمات رفاهی نظیر فروشگاه و کافه و رستوران و هر چیزی را که بخواهید می توانید در این منطقه مشاهده کنید. قایق رانی یکی از تفریحات ثابت مسافران تور آنتالیا است. صبح گاه بهترین زمان برای قایق سواری در این بندرگاه است.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آفتاب شرق کیش

_آفتاب_شرق_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

شروع قيمت از 160,000 تومان

نوع هتل: هتل سه ستاره گريد B          تعداد اتاق ها : 46

آدرس : کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی

 

هتل 3 ستاره آفتاب شرق که در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش بنا شده است. در لابی این هتل یک کافی نت با اینترنت پرسرعت برای رفاه هرچه بیشتر میهمانان عزیز در نظر گرفته شده است. البته در لابی این هتل نیز اینترنت پرسرعت برای استفاده مسافران وجود دارد. در طبقه همکف این هتل کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر وجود دارد. در طبقه اول هتل آفتاب شرق کیش یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان وجود دارد.هتل 3ستاره آفتاب شرق کیش هتلی است ساحلی در منطقه ی بومی نشین جزیره زیبای کیش، واقع در ابتدای جاده جهان امکانات و خدمات جانبی هتل آفتاب شرق مسافران را شیفته هتل آفتاب شرق می نمایید این هتل 10 دقیقه تا فرئدگاه کیش و 5 دقیقه تا مراکز خرید جزیره فاصله دارد. این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد که یکی ای امکانات درخور توجه هتل آفتاب شرق کیش است.

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

امکانات رفاهی: لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي،   خدمات خانه داري، فضاي سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی و...

امکانات ورزشی: اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشي

آدرس: کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی

_آفتاب_شرق_1.JPG

_آفتاب_شرق_کیش_2.jpg

_آفتاب_شرق_کیش_3.jpg

_آفتاب_شرق_کیش_4.jpg

هتل آنا کیش

_آنا_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل سه ستاره           تعداد اتاق ها : 68

آدرس :  كيش ،ميدان اميركبير ،جنب پاساژپارس نيك

شروع قيمت از 280,000 تومان

 

هتل 3 ستاره آنا کیش در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شد. این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته به طوری که 10 دقیقه پیاده روی لازم است تا بتوانید از این بازارها دیدن فرمائید این هتل از لحاظ منطقه جغرافیایی در بهترین منطقه جزیره کیش قرار دارد  این هتل جزو یکی از هتل های کیش است که از قیمت مناسب تری نسبت به هتل های 3 ستاره برخوردار می باشد و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان خود اراییه می دهد. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص این هتل به شمار می رود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد که باعث می شود میهمانان این هتل لحظات بسیار زیبایی را دراین هتل سپری کنند. هتل آنا کیش از 152 اتاق تشکیل شده که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارا می باشد. این هتل 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه و 5 دقیقه تا مراکز خرید فاصله دارد.

امکانات هتل آنا کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و...

_آنا_کیش_1.jpg

_آنا_کیش_2.JPG

   هتل پانیذ کیش

_پانیذ_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل دو ستاره          تعداد اتاق ها : 72

آدرس : کیش،بلواررودکی،جنب هتل آرام

شروع قيمت از 210,000 تومان

 

هتل 2 ستاره پانیذ کیش در روبروی پاساژ مروارید و نزدیک به بازارها و مراکز خرید بنا شده است. صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امتیازات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. از مزیت های دیگر این هتل نزدیکی آن به دریاست. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.هتل پانیذ کیش 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. هتل پانيذ کیش با موقعيت استثنائى و نزديك بودن به بازارها و مراكز خريد در جزيره زیبای كيش آماده پذيرايى از شما ميهمان گرامى مى باشد. هتل پانیذ کیش همراه صبحانه، نهار، شام، تخفیف 50% پارک دلفینها و ترانسفر فرودگاهی، آسودگی خیال در رزرو هتل به شما عزیزان می دهد

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

 

 

_پانیذ_کیش_1.jpg

 

_پانیذ_کیش_2.jpg

 

_پانیذ_کیش_3.jpg

 

_پانیذ_کیش_4.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مجموعه درخت سبز جزیره کیش

آبهاي سطحي به قسمتي از منطقه شمالي جزيره کیش كه به دره پرتغاليها معروف است سرازير ميشوند، لذا اين منطقه از سرسبزي خاصي برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال ترين درختان لور جزيره کیش ، مجموعه درخت سبز احداث شده است. درخت سبز كهنسالترين درخت  لور  جزيره کیش است و احتمالا بين 500 تا 600 سال عمر دارد. بر شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نگاه اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. گروهي از مردم عقيده دارند كه اين درخت شگون دارد و به همين دليل به قصد برآورده شدن نيازشان پارچه هايي به شاخه هاي آن ميبندند. اما هيچكس نمي داند كه جنبه تقدس درخت لور كهنسال ندارند و معتقدند كه گره هاي موجود احتمالا به وسيله مسافران جزيره کیش و ساكنان تازه آن به درخت زده شده است.

 _درخت_سبز_جزیره_کیش2.jpg


درختان لور يا انجير معابد در دوره ايلخاني و تيموري به جزيره اورده شدند و قديمي ترين انها 500 تا 600 سال سن دارند.این درختان ریشه هایشان طوری رشد می کند که مانند چتری بر روی زمین سایه می افکند و ممکن است تا چند صد سال عمر کنند درخت انجير معابد، (درخت لور)اين درخت ابتدا تنه است، ولي با رشد درخت، شاخه هاي آن به سمت زمين آويزان مي شوند و بعد از مدتي در آن فرو مي روند كه خود به تنه تبديل مي شوند. اين روند آن قدر ادامه مي يابد تا يك درخت چندين ساقه داخل زمين خواهد داشت. 

 


اين درختان از هند و چين به کیش، قشم و نوار ساحلي خليج فارس وارد و بيشتر در مناطق مسكوني كاشته شدند. جزيره کیش با توجه به آب و هواي شرجي اش پوشش گياهي خاصي دارد، گفت: مردم و مسؤولان نسبت به پوشش گياهيکیش حساسيت دارند و نهايت دقت مي شود تا اين پوشش و به خصوص درختان بومي حفظ شود. 

سرسبزي محوطه ساختمانها و نردههاي چوبي و پيادهروهاي اين مجموعه، مناطق شمالي كشور را تداعي ميكند. اما يكي از عواملي كه سياحت كنندگان را به اين نقطه ميكشاند، هيبت افسانهاي درخت سبز است.


_درخت_سبز_جزیره_کیش1.jpg

 


"مجموعه درخت سبز" با آلاچيق هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران کیش بازسازي شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبز با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه مي برد. در این مجموعه نمازخانه، رستوران فصلي، بوفه و سرويس بهداشتي نيز موجود است.مجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگري کیش واقع شده و داراي دو درب ورودي است.

 

يك درب آن با ورودي جاذبه گردشگري " شهر تاریخی حریره " مشترك و ورودي ديگر آن در مجاورت "آب انبار سنتي" مي باشد.  تنها پس از چند دقيقه پياده روي مي توان از جاذبه هاي "شهر تاریخی حریره" و "آب انبار سنتي" در مجاورت مجموعه درخت سبز  ديدن كرد. يكي ديگر از عوامل جذابيت مجموعه درخت سبز همجواري آن با شهر تاریخی حریره است كه به گردشگرانکیش  این  امكان مي دهد ضمن بازديد از بقاياي شهر تاریخی حریره ساعاتي را در اين مجموعه به استراحت بگذرانند

شهر زیرزمینی کاریز کیش 

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره کیش را تامين مي‌کرده، قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌ این قنات یکی از با قدمت ترین قنات های ایران میباشد که در سازمان میراث فرهنگی جهانی به ثبت رسیده یکی از عجایب مهندسی این قنات این است که  با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در کیش را میسر نموده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند.

 

_زیرزمینی_کاریز_1.jpg  

 

گفتني است که خاک هاي برداشت شده از کاريز داراي خواص درماني زيادي است که در " گل درماني" استفاده هاي فراوان خواهد داشت. اين امر همراه با خدمات گوناگوني همچون تاسيس مراکز اقامتي ، تجاري و تفريحي در زميني معادل 60000 متر مربع در روي زمين کاريز احداث خواهد گرديد. زمين سطحي کاريز به پارک وسيعي بدل خواهد شد که داراي دو تپه مرتفع خواهد بود. اين تپه ها از خاک هاي برداشت شده زير زمين ساخته شده و به چشم انداز بي نظير جزيره کیش دل خواهد شد

 

امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کیش خوانده مي‌شود.کارگزاران با تجربه زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي قنات کيش (کاريزکيش) ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند.
شهر زير زميني کاريز در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است.

 

 

اطلاعات بيشتر شهر زیرزمینی کاریز کیش


در طول مسير اين قناتهاي قديمي تعداد زيادي چاه براي برداشت آب وجود دارد که نشان دهنده آن است که در اين قنات آب هم به صورت ساکن و هم به سمت مظهر قنات جريان و حرکت داشته است. از آب اين قنات براي مصرف آبياري فضاي سبز و مصرف شرب ساکنين استفاده مي شده و در عين حال کشتي ها نيز از آب جزيره کیش براي مصرف و فروش و يا معاوضه با اجناس ديگر در کشورهاي حاشيه خليج فارس استفاده مي کردند.

نکته قابل توجه اين است که اين کاريز ها به طوري استادانه و ماهرانه به دست ايرانيان باستان حفاري شده که با شيبي ملايم در طول پانزده کيلومتر حرکت، هم از آب آن جهت آبياري استفاده شده و هم امکان برداشتن آن با چيزي شبيه به دلو نيز فراهم بوده است. پايابها مکاني پيش بيني شده براي فراهم شدن امکان برداشتن آب از کاريز است که در طول مسير کاريز شش پاياب وجود دارد که يکي از آنها در مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کیش موجود و قابل مشاهده است.


آب شيرين کاريز حاصل از بارندگي هاي فصلي جزيره است که از مرجانها به صورت يک فيلتر طبيعي عبور و در لايه گل مارن جريان پيدا مي کند. گل مارن نوعي گل رس است که در حالت طبيعي نرم و انعطاف پذير بوده و چنانچه در معرض هوا قرار گيرد خشک و محکم مي شود. در مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زير زميني کیش (کاريز) جهت حفاظت از اين گل ارزشمند ديوارهايي جلوي آن کشيده شده است. از گل مارن علاوه بر استفاده هاي درماني براي درد مفاصل با ترکيبات اضافي براي توليد آجر، کوزه و سيمان مورد استفاده خاص قرار مي گيرد.

_زیرزمینی_کاریز.jpg


در گذشته دور اهالي بومي نشين جزيره کوزه به دوش از اين محل آّب شرب خود را تامين مي کرده اند. قدمت اين پايابها به بيش از 800 سال مي رسد. در گذشته دور ، به خصوص قرون پنجم و ششم هجري که جزيره کيش مرکز تجارت خليج فارس و درياي عمان بوده آب آشاميدني جزيره کيش براي مصرف کشورهاي حاشيه خليج فارس از ارزش بسيار بالايي برخوردار بوده است
سقف مرجاني شهر زیرزمینی کاریز کیش به قطر هفت متر که زماني بستر دريا بوده، که شامل صدف ها و آبزياني است که هم اکنون به صورت فسيل در سقف مرجاني مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کیش قابل مشاهده است.
آزمايشهاي انجام شده در دانشگاه مونيخ آلمان بر روي فسيلهايي كه از سقف مرجاني تونل به دست آمده نشان مي دهد اين سقف بين 53 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و شناسنامه انواع مختلف آن در موزه شهر زير زميني کيش (کاريز) به نمايش گذاشته خواهد شد. اگر با دقت بيشتري به اين فسيلها نگاه كنيد لاك‌پشتي را مي‌بينيد كه از 570 ميليون سال قبل خود را براي امروز ما جاودانه كرده است.

شنا کیش

ورزش شنا در کیش یكی از محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم استفردی كه شنا می كند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كند بلكه در اثر شنا كردن قابلیتهای جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می دهد. ورزش شنا ورزشی است كه از سن نوزادی تا سن كهنسالی میتوان آنرا انجام داد و به طور كلی ورزشی است كه هیجان و اضطراب را كاهش داده، عضلات را قوی و محكم كرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می سازد و باعث می شود كه فرد انرژیی بیشتری برای انجام كارهای روزانه خود كسب كند. 

_کیش.jpg

 


طریقه علمی برنزه شدن 
تا اینجا به نظر می رسد كه آفتاب فقط دشمن پوست است، و ماباید تا آنجا كه می توانیم خود را دور از آن نگه داریم. در صورتی كه آثار میكروب كش اشعه ماورای بنفش خورشید بر كسی پوشیده نیست.

 

_کیش_1.jpg

 

همچنین همه پزشكان تایید می كنند كه اشعه خورشید در تسریع جریان خون تاثیر زیادی دارد اما مساله مهم این است كه تنها وسیله برنزه شدن، علیرغم عقیده عده زیادی از مردم خوابیدن در جلوی اشعه سوزان آفتاب نیست، و برعكس پیاده روی و گردش، توپ بازی و تفریحات دسته جمعی مختلف، آن هم نه در وسط روز، بلكه ابتدا صبح و عصر، و سپس در نزدیكیهای ظهر یا از ساعت 3 ظهر به بعد، می تواند ضمن تامین سلامت روحی و جسمی، پوست بدن شما را برنزه كند. 
اما اگر قرار است یك نفر تنها به وسیله خوابیدن در زیر اشعه خورشید پوست بدن خود را قهوه ای كند، بایستی طی روزهای مدیدی ( زیادی) به كار بپردازد. به این ترتیب كه روز اول فقط چند دقیقه( آن هم نه در وسط روز) در آفتاب بخواند. و روزهای بعد، هر بار یك دقیقه به مدت قبلی اضافه نماید. همچنین فراموش نشود، كه پوست صورت انسان به مناسبت حساسیت خاصی كه دارد ، باید حتی الامكان در نیم سایه قرار گیرد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش . این مرکز خرید از نظر سبک معماری یکی از منحصربه فردترین و زیبا ترین بازارهای جزیره زیبای کیش میباشد و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است .

بازار زیتون در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است.

-کیش.jpg

این بازار در کنار هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .

معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. تکرار زاویه‌ ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل کرده و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را دو چندان ساخته است.
در مرکز خرید زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید با قیمتهای مناسب خریداری کنید .
کیف و کفش - روسری - پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه - فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی - فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه - عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که در بازار زیتون یافت میشود .

-جزیره-کیش.jpg
غرفه های این بازار به فعالیت در زمینه های کیف و کفش، روسری، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه، اسباب بازی و لوازم خانگی،  خرازی، لباس زیر مردانه و زنانه  مشغول می باشند.

 

بازار مرجان کیش

بازار مرجان پشت سواحل مرجان با وسعت بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین بازارهای جزیره میباشد. مجتمع تجاری سیاحتی مرجان کیش در زمینی به مساحت ۲۲٬۷۸۲ متر مربع، در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید.و یکی از منحصربه فرد ترین و  شیک ترین بازارهای جزیره ی کیش میباشد . . معماري اين مرکز خرید بسیار جذاب و منحصر بفرد مي‌باشد . این مجتمع دارای یک بازار، یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی است.

-مرجان-مرکز_خرید_کیش.jpg

 

بازار مرجان از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را به نمایش گذارده است. تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.

 

بازار مرجان کیش دارای ۲۶۰ واحد تجاری و اداری است که ۱۳۴ واحد آن فعال در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی است.

_خرید_مرجان_کیش.jpg

مرکزخرید مرجان کیش هم نسبت به سایر بازارهای جزیره از مرکزیت شهر به دور بوده و در نزدیکی پارک دلفین ها و هتلهای شباویز و سیمرغ و کوثر واقع شده است . های بازار مرجان اکثرا خالی است و همان چند فروشگاهی هم که کالایی را برای فروش دارند زیاد از وضع کسب و کارشان راضی نیستند

بازار مرجان کیش از قطب مراکز اقامتی و خرید جزیره کمی دورتر است ولی قیمت مناسب کالاها نزدیکی به سواحل زیبا و سر سبز مرجان از طرفداران زیادی برخوردار است.این بازار همچنین دارای دو رستوران و دو کافه می باشد.

.با اینکه بازار مرجان در نزدیکی منطقه تفریحی و سیاحتی ساحل مرجان و در مجاورت حافظیه کیش راه اندازی شده گردشگران زیاد به بازدید از آن تمایل نشان نمیدهند . بیشتر اجناس ارائه شده در بازار مرجان پوشاک است و نسبتا از قیمتهای مناسبی هم برخوردار میباشد

بازار ونوس کیش

بازاربین المللی ونوس جزیره کیش، یکی از بازارهای قدیمی جزیره کیش است. این بازار در سال ۱۳۷۵ در فضایی به مساحت۲۶٬۵۰۰ مترمربع در ۲ طبقه و با ۳۱۰ غرفه احداث و به بهره برداری رسید در این بازاربیشتر پوشاک زنانه عرضه میشود. و کمتر در آن فروش سایر محصولات خانگی مشاهده میشود زمینه فعالیت غرفه‌ها پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی ومشاور املاک می باشد.

_ونوس_کیش.jpg

در  بازارونوس همچنین یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد.

در قسمتی از بازار ونوس وسایلی برای بازی کودکان تعبیه شده است که خردسالان میتوانند ساعات دلپذیری را در آنجا داشته باشند

_ونوس_کیش_1.jpg

بازار ونوس در خیابان سنایی قرار دارد وبازار مریم در نزدیکی بازار ونوس می باشد . بیشتر  گردشگرانی که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار بازدید مینمایند.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار های کیش,بهترین بازار های کیش,پاساژهای کیش,مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پالاس گلدن هورسیز مالزی

پالاس گلدن هورسیز

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره مالزی هتل پالاس گلدن هورسیز است که در منطقه ماینس شهر کولالامپور واقع شده است. در نزدیکی این هتل پوتراجایا واقع شده است. همچنین پوتراجایا 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. هتل پالاس گلدن هورسیز دارای 6 رستوران خوب برای مسافران تور مالزی نوروز 95 می باشد. این هتل دارای 480 اتاق مجلل می باشد. در این هتل 19 اتاق جلسه برای مسافران تور مالزی نوروز 95 در نظر گرفته شده است. فرودگاه این شهر در فاصله 35 دقیقه این از این هتل قرار دارد.مسافران تور مالزی نوروز 95 می توانند با رفتن به این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

پالاس گلدن هورسیز1

پالاس گلدن هورسیز2

پالاس گلدن هورسیز4

امکانات هتل پالاس گلدن هورسیز مالزی شامل:

استخر روباز مخصوص مسافران تور مالزی نوروز 95 ، اسب سواری، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، پینگ پنگ، سرویس اتومبیل کرایه، فکس و کپی، سرویس ایاب و ذهاب، زمین گلف، کرایه دوچرخه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، فروشگاه، بار، باغ، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، ماساژ، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور و... 

پالاس گلدن هورسیز3

 

 

 

 

هتل اینترکنتیننتال مالزی

هتل اینتر کنتیننتال

مجلل ترین هتل 5 ستاره مالزی هتل اینترکنتیننتال کوآلالامپور است که در قسمت شمالی پورت لوئیس این شهر و مشرف به خلیج بالاک لاوا قرار دارد. این هتل در مجموع 210 اتاق و سوییت مجهز تشکیل شده است. در هتل اینترکنتیننتال 6 کافی شاپ و رستوران برای استفاده مسافران تور مالزی نوروز 95 وجود دارد. فاصله این هتل با برج های دوقلوی پتروناس 10 دقیقه می باشد. مسافران تور مالزی نوروز 95 با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

هتل اینتر کنتیننتال 2

هتل اینتر کنتیننتال 1

هتل اینتر کنتیننتال 4

امکانات هتل شامل:

خدمات خانه داری، صرافی، خدمات کرایه اتومبیل، آرایشگاه مخصوص مسافران تور مالزی نوروز 95، سرویس ایاب و ذهاب رایگان، خدمات نگهداری از اطفال، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، باشگاه ورزشی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، مجهز به سیستم تهویه، گاوصندوق، بار و... 

هتل اینتر کنتیننتال 3

 

 

هتل پارک رویال مالزی

پارک رویال

مجلل ترین هتل مالزی هتل 5 ستاره پارک رویال است که در خیابان سلطان اسماعیل این شهر واقع شدهاست. این هتل مجموعا از 426 اتاق مجلل تشکیل شده است. فرودگاه کوالالامپور 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل در مکان مناسبی از مالزی واقع شده که اماکن خرید نزدیک را برای مسافران تور مالزی نوروز 95 فراهم می کند. مرکز خرید بین تانگ واک و پلاژ سانگی وانگ 500 متر با این هتل فاصله دارد. در فاصله 3 کیلومتری از هتل نیز محله چینی ها واقع شده است. همچنین برج های دوقلوی پتروناس 1500 متر با این هتل فاصله دارد که باعث می شود مسافران تور مالزی نوروز 95 به راحتی از آنجا دیدن کنند.

پارک رویال11

امکانات هتل پارک رویال مالزی شامل:

خشکشویی، صرافی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، فکس و کپی، آرایشگاه، استخر روباز، خدمات نگهداری از کودکان، رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه برای مسافران تور مالزی نوروز 95 ، بار، انبار بار و چمدان، اتوکشی، لباسشویی، زمین گلف، مرکز سلامت و آبگرم و... 

پارک رویال1

پارک رویال2

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اعیان مشهد

اعیان1

یکی از هتل های خوب 3 ستاره مشهد هتل اعیان است که در سال 1380در جوار حرم امام رضا (ع) بنا شده است. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه فاصله دارد تا مسافران تور مشهد نوروز 95 به راحتی به حرم مطهر بروند و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.این هتل امکانات خوبی را ذر اختیار مسافرانتور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

اعیان 

اعیان2

اعیان4

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور مشهد نوروز 95، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

اعیان3

اعیان5

 

 

هتل آزادی مشهد

آزادی3

یکی از هتل های خوب مشهد هتل 4 ستاره آزادی است که در خیابان شیرازی واقع شده است. این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا برای مسافران تور مشهد نوروز 95 در نظر گرفته شده است. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل امکات خوبی را در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

آزادی

آزادی1

آزادی2

امکانات هتل آزادی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص تور مشهد نوروز 95، فروشگاه، پاركينگ، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، آتليه عكاسي، صندوق امانات، لابي، سالن کنفرانس، لاندری، خشکشویی، فتوکپی و...

آزادی4

 

 

 

 

_آپادانا_مشهد3.jpg

شیک ترین هتل مشهد هتل 4 ستاره آپادانا است که در چهار راه خسروی که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر می باشد واقع شده است.فاصله فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه با این هتل می باشد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله است.این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور مشهدقرار می دهد.

_آپادانا_مشهد1.jpg

_آپادانا_مشهد4.jpg

امکانات هتل آپادانا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی؛ آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تاکسی سرویس، جکوزی، لباسشویی، خشکشویی، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

_آپادانا_مشهد2.jpg

_آپادانا_مشهد.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آسیا تایلند

آسیا

بهترین هتل تایلند هتل 4 ستاره  آسیا است. این هتل در شهر پاتایا مشرف به خلیج تایلند بر روی یک صخره قرار گرفته است. انواع غذاهای دریایی در رستوران این هتل برای مسافران تور تایلند نوروز 95 سرو می گردد. از امکانات این هتل دارا بودن ساحل اختصاصی مخصوص مسافران تور تایلند نوروز 95 است. در نزدیکی هتل مناطق تفریحی و مراکز خرید برای مسافران تور تایلند نوروز 95 واقع شده است. این هتل در جنوب شهر پاتایا احداث شده است. شهر پاتایا 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

آسیا1

آسیا3

 امکانات هتل آسیا تایلند شامل:

لباسشویی، خشکشویی، مرکز بدنسازی برای مسافران تور تایلند نوروز 95، زمین گلف، خودپرداز، ماساژ، استخر روباز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بار و...

آسیا2

آسیا4

 

 

 

هتل لمردین سامویی تایلند

_لمردین_11.  JPG

شیک ترین هتل ۵ ستاره تایلند هتل لمردین سامویی  است. این هتل امکانات لوکس و فوق‌العاده ای را در اختیار مسافران تور تایلند قرار داده است. از امکانات هتل لمردین سامویی می توان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر این هتل 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه دی وی دی پایر و رادیو میباشد.

 هتل لمردین در نزدیکی اکثر مراکز توریستی مانند پاتونگ بیچ و پوکت فانتاسیمی باشد .یکی از امکانات خوب این هتل ساحل اختصاصی ریزورت است که تقریبا در ۴۰قدمی آن قرار دارد،و این امکان را به شما می دهد که از ساحل های شلوغ و پر رفت و آمد به دور باشید.این هتل دارای ۱۰رستوران شیک و بار مختلف، ۲ استخر، مرکز سرگرمی کودکان و … می باشد. مسافران تور تایلند می توانند روز خود را با استفاده از بوفه صبحانه خوب شروع کرده و سپس از مکان های دیدنی پوکت لذت ببرند. هتل لمردین با امکانات و فضایی که دارد، برای همه افراد خانواده مناسب است.

 

_لمردین_22.  JPG

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آلاهان استانبول

آلاهان

هتل خوب استانبول هتل 3 ستاره آلاهان است که در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق خوب برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای واقع شده است و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

آلاهان1

آلاهان3

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

آلاهان2

آلاهان4

 

هتل آستین استانبول

3.JPG

بهترین هتل 3 ستاره استانبول هتل آستین است که روبروی دریای مرمره و در مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل تا مسجد سوفیا کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آستین در منطقه سلطان احمد واقع شده و 2 کیلومتر با باشگاه سوارکاری فاصله دارد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد.در هتل آستین مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند بهترین روز ها را سپری کنند.

2.jpg نوع

1.JPG

امکانات هتل آستین استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، بار، گرمایش، تهویه، خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، کرایه ماشین،اینترنت، صرافی و...

 

هتل آسپن استانبول

_آسپن_استانبول2.jpg

بهترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آسپن در مرکز شهر استانبول و در منطقه لاللی است. این هتل دارای 63 اتاق خوب تشکیل شده است. در 1 کیلومتری این هتلبازار بزرگ استانبول واقع شده است. جکوزی هتل در پشت بام هتل آرامش خوبی را برای مسافران تور استانبول قرار دارد. هتل به اینترنت وایرلس رایگان مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد نزدیک به هتل می باشند.هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.

_آسپن_استانبول.jpg

_آسپن_استانبول1.jpg

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، اتاق ماساژ، جکوزی، حمام ترکی و بخار، سالن بازی، سونا، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، تریا، لابی، اتاق تلویزیون و...

_آسپن_استانبول3.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95   



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پورت نیچر آنتالیا

پورت نیچر3

شیک ترین هتل آنتالیا هتل 5 ستاره پورت نیچر می باشد که در سال 2014 افتتاح شد و در زمینی به مساحت 50000 هزار متر مربع در  منطقه بلک احداث شده است. هتل در مجموع از 612 اتاق های شیک برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 تشکیل شده است. هتل پورت نیچر حدود ۲۷ کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۳۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 است و در حدود ۲۰ متری از ساحل دریا قرار گرفته است. 

پورت نیچر

پورت نیچر1

پورت نیچر2

امکانات هتل پورت نیچر آنتالیا:

مرکز تناسب اندام، استخر، پارک آبي، فروشگاه، طلافروشي مخصوص مسافران تور آنتالیا نوروز 95، بوتيک، پزشک، کرايه اتومبیل، اسپا، جکوزي، سونا، اینترنت رایگان، تهویه، حمام ترکی و بخار، انواع ورزش هاي آبي، واليبال ساحلي، دارت، آيروبيک، تنيس، بسکتبال، گاو صندوق، صندوق امانات و...

پورت نیچر4

 

 

هتل الدرا ریزورت آنتالیا 

_ریزورت.  JPG

یکی از هتل های خوب آنتالیا هتل 4 ستاره الدار ریزورت است که در منطقه کمر واقع شده است. این هتل در کنار دریا قرار دارد. این هتل دارای  سالن کنفرانس مجزا می باشد, همچنین یک صرافی برای دسترسی مسافران در نظر گرفته شده است.هتل الداز ریزورت آنتالیا در تور آنتالیا لحظات خوبی را برای مسافران خود فراهم می کند.

_ریزورت 3. JPG

_ریزورت 1. JPG

_ریزورت 2. JPG

امکانات هتل الدار ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته،تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، گاو صندوق، بالکن ، حمام، سشوار، صندوق امانات، حمام، سشوار، صندوق امانات،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، استخر روباز، حمام ترکی، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا، جکوزی، ماساژ ، سالن کنفرانس و...

_ریزورت 4. JPG

 

 

 

هتل آستریا کلاب آنتالیا

_کلاب.jpg

یکی ار هتل های خوب  4 ستاره آنتالیا آستریا کلاب است که در منطقه بلک واقع شده است. این هتل دارای 496 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 43 کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 کیلومتر و تا مراکز خرید بلک 3 کیلومتر است. هتل به اینترنت پرسرعت وایرلس مجهز می باشد. هتل آستریا کلاب دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.در تور آنتالیا مسافران می توانند لحظات خوبی را تجربه کنند.

_کلاب1.jpg

_کلاب2.jpg

امکانات هتل آستریا کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، چتر آفتاب، مینی کلاب، اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانس، بار، کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، ایروبیک، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب و...

_کلاب3.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پارس نیک کیش

پارس نیک

یکی از هتل های زیبای کبش هتل 3 ستاره پارس نیک است که به دلیل قرار گرفتن در محیط آرام و دارا بودن اتاق های زیبا و لابی شیک مورد توجه مسافران تور کیش نوروز 95 شده است. این هتل در نزدیکی بازارمروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک است و باعث می شه مسافران تور کیش نوروز 95 به راحتی به خرید بروند. هتل پارس نیک کیش تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر برای مسافران تور کیش نوروز 95  مناسب تر می باشد. 

پارس نیک1

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی برای مسافران تور کیش نوروز 95، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده و...

 

پارس نیک2

 

 

 

 

هتل آرامش کیش

1.JPG

بهترین هتل 4 ستاره کیش هتل آرامش است که درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون ساخته شده است.هتل آرامش در تور کیش نوروز 95 به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.سفر خوشی را با هتل آرامش در تور کیش نوروز 95 تجربه کنید.

5.jpg نوع

.JPG

2.jpg نوع

3.JPG

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و...


4.JPG

 

_آبادگران_کیش.jpg

هتل خوب 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا واقع شده است و دارای سوییت های بسیار زیبا و مجهز می باشد. این هتل نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل آبادگران کیش به صورت ساحلی می باشد که برای میهمانان خود امکان دوچرخه سواری را فراهم آورده است. در رستوران این هتل انواع غذاهای خوشمزه و متنوع برای سرو وجود دارد.فاصله هتل آبادگران کیش 15 دقیقه تا فرودگاه جزیره است.در تور کیش بهترین هارا تجربه کنید.

_آبادگران_کیش1.jpg

 

_آبادگران_کیش2.jpg

امکانات هتل آبادگران کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، مینی بار,اینترنت وای فای و...  

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95  



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل چهار ستاره الماس مشهد :

هتل چهار ستاره الماس واقع در مشهد و در مجاورت بارگاه ملكوتي حضرت ثامن الأئمه با فاصله اي حدود 5 دقيقه تا حرم مطهر رضوی واقع شده است .این هتل با تنوع در انواع اتاقها,با مجهز ترین و مدرن ترین امکانات رفاهی و آسایشی روز دنیا با طراحی و معماری نوین میهمان نوازی مسافران تور مشهد را در فضای مدرن به یادگار می گذارداین هتل 9 طبقه در مجموع از 176 اتاق تشکیل شده است. در طبقه نهم این هتل سالن کنفرانس قرار گرفته است. میهمانان این هتل می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به حرم دسترسی داشته باشند.

_الماس_مشهد.jpg

_الماس_مشهد_1.jpg

 

امکاناتهتل الماس مشهد:

رستوارن، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در لابی و اتاق، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس،پارکینگ، لابی، آسانسور، چایخانه، کافی شاپ، سونا، جکوزی، اعلام حرق، کافی نت،تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، ماهواره،  آرایشگاه، فروشگاه، خودپرداز، اتاق ورزش، باشگاه بیلیارد و...

_الماس_3.jpg

_الماس_4.jpg

_الماس_5.jpg


هتل 3 ستاره اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد در سال 1380در جوار حرم امام رضا (ع) در شهر مقدس مشهد واقع گردیده . هتل اعیان مشهد با امکانات مناسب و کادری مجرب افتخار دارد میزبان شایسته ای برای زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) باشد. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.هتل اعیان میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.

_اعیان_مشهد_1.jpg

_اعیان_مشهد.jpg

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ،  صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا،صندوق امانات، مرکز خرید و...

_اعیان_مشهد_7.jpg

_اعیان_مشهد_6.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی مشهد:

_حکیم_ابوالقاسم_فردوسی1.jpg

 آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی مصفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهدواقع شده است.این بنای یادمان توسط هوشنگ سیحون بر پایهٔ طرح پیشین آن توسط حسین لرزاده با کمی تغییرات در ابعاد و اندازه و تزئینات، طراحی و بازسازی شد.ساختمان کنونی آرامگاه در سال ۱۳۱۳هم‌زمان با آیین‌های هزاره فردوسی گشایش یافت.کیخسرو شاهرخ در سال 1305 در توس مکان دفن این شاعر را پیدا کرد. طول مقبره ی فردوسی 6متر و عرض آن 5 متر بوده است . آرامگاه به شکل بناهای پرسپولیس و مقبره کورش در پاسارگاد ساخته شده استمساحت ساختمان نهصد و چهل و پنج متر بود و برای تزیین آن بهترین سنگ تراش ها تصاویری از شاهنامه را بر روی دیواره های ساختمان حک کردند. این بنا در جشن هزاره ابولقاسم فردوسی افتتاح شد. موزه ای نیز در نزدیکی ساختمان مقبره ساخته شده و می توانید در آنجا بهترین و نفیس ترین شاهنامه ی فردوسی را ببینید.  مهدی اخوان  ثالث به خواسته خودش در کنار این شاعر بزرگ دفن شده است.

_فردوسی3.jpg

حکیم ابوالقاسم فردوسی در حدود سال سیصد و بیست و نه ه.ق در شهر طبران توس به متولد شد. پدرش از کشاورزان توس بود که ثروت و موقعیت عالی داشت. ابولقاسم فردوسی در جوانی با درآمدی که از این  املاک پدرش به ارث برده بود زندگی خود را می گذراند و به کسی محتاج نبود. اما کم کم اموال خود را خرج سرودن شاهنامه کرد و در پیری به تنگدستی و فقر رسید.به مسافران تور مشهد پیشنهاد میکنیم ازمقبره شاعر بزرگ ایران دیدن فرمایند.

_فردوسی2.jpg


گنبد سبز مشهد :

_سبز_مشهد_1.jpg

بنای تاریخی گنبد سبز مشهد در خیابان آخوند خراسانی و در وسط میدان گنبد سبز واقع شده است.این بنا داراى گنبدى فیروزه‌اى رنگ متمایل به سبز، چهار ایوان و هشت ضلع می‌باشد که علاوه بر ایوان و طاق نماها، کاشی‌کاری زیبای آن به بقعه جلوه خاص بخشیده است. این بنا مدفن شیخ محمد مومن عارف است که در دوره صفویه می زیسته و در سال 904 قمری وفات یافته . شرح زندگانی این عارف در کتابی به نام گنبد سبز آورده شده که به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی منتشر شده است . این بقعه در دوران صفویه در میان قبرستانی به نام  "میر هوا" بوده که بعدها پیرامون آن محوطه سازی شد و با توسعه شهرمشهد این بقعه در میان میدان قرار گرفت و در سال 53 نمای این بنا کاشی کاری شد .دیدن از این بقعه زیبا به مسافران تور مشهد پیشنهاد می شود .

_سبز_مشهد_2.jpg

_سبز_مشهد_3.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد,اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

_زیست_خاور1.jpg

مجتمع تجاری زیست خاور در مرکز شهر مشهد و در میان یکی از معتبرترین میدان های شهر مشهد یعنی میدان دکتر علی شریعتی قرار گرفتهواز اماکن مذهبی و نقاط دیدنی شهر فاصله چندانی ندارد.این مجتمع با مساحت 10 هزار متر مربع در ابتدای خیابان کوهسنگی واقع شده کهشامل 17 طبقه می باشد . در چهار طبقه آن 700 واحد تجاری و پارکینگی با گنجایش 250 خودرو قرار دارد و در طبقات دیگر شامل 198 واحدمسکونی می باشد . از جمله امکانات آن آسانسور های متعدد ، برق اضطراری ، تجهیزات حرارتی و برودتی مدرن و ... می باشد.

_زیست_خاور2.jpg

این مجموعه شامل انواع سوغات مشهد ، لباس ، کیف و کفش ، لوازم آرایش ، عطر و ادکلن ، عینک ، طلا و جواهر و بسیاری کالاهای متنوع دیگر می باشد و گردشگران تور مشهد می توانند برای رفع نیاز خود و خرید به این مجتمع رجوع کنند .


برج نور مشهد

_نور_1.jpg

از مراکز خرید مشهد ، میتوان به مجتمع تجاری برج نور مشهد اشاره کرد . این مجتمع یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری مشهد می باشد.این مجتمع در تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسیمشهدواقع شده است . اگر باتور مشهد به مشهد سفر می کنید و قصد دارید از مراکز خرید مشهد دیدن کنید,پیشنهاد ما به شما ,مرکز خرید برج نور مشهد است.

_نور_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره کوثر ناب مشهد :

هتل 5 ستاره کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در حاشیه بلوار امیرالمومنین(ع) به صورت ۴ نبش احداث شده است. این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه باااین هتل فاصله دارد.

هتل کوثر1

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، آسانسور، لابی، لاندری، روم سرویس، ماهواره، صندوق امانات، اعلام حرق، کافی شاپ و...

هتل کوثر2

هتل کوثر3


هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد :

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل در سال 1389 در زمینی به مساحت70000 متر مربع احداث شده است. این هتل با حرم علی بن موسی الرضا (ع) 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل 20 طبقه 610 واحد اقامتی در تیپ های انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، امپریال سوئیت، پرنسس سوئیت، پرزیدنت سوئیت، دبل، سینگل دارد.

هتل قصرطلایی1

 

امکانات هتل قصر طلایی مشهد:

رستوران، لابی، کافی شاپ، اینترنت وایرلس، سالن ورزشی، استخر، بیلیارد، آسانسور، جکوزی، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه در بام، صبحانه، کافی نت، گیم نت، صندوق امانات، سرویس حرم، سونا، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، پارک کودکان، تاکسی سرویس، گشت، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، فروشگاه و...

هتل قصرطلایی2

هتل قصرطلایی5

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستوران basil 

_باسیل1.jpg

این رستوران جدید که در سال 2007 به عنوان یکی از بهترین رستورانهای تایلند شناخته شد ,  با دکور زیبا در هتل شرایتون ( Sheraton Grande Sukhumvit Hotel) واقع شده است . اگر می خواهید از محیطی دلچسب و زیبا و آرام بخش هتل استفاده کنید و عصر دل انگیزی داشته باشید از این رستوران و هتل زیبا با دکور قشنگ استفاده کنید. 

_باسیل2.jpg

_باسیل3.jpg

_باسیل4.jpg

 


رستوران بلوچ :

_بلوچ.jpg

رستوران بلوچ یکی از موفق ترین و بهترین رستوران های هندی در پوکت می باشد که غذای تایلندی و هندی را به مراجعین خود ارائه می کند. دکوراسیون داخلی این رستوران به سبک هندی می باشد. این رستوران دکوراسیون خاصی دارد.وجود کارکنان تایلندی و غذای هندی در کنار هم یک نکته جالب در این رستوران میباشد. اما مسافرین تورتایلند نباید نگران باشند چون مشکلی در سرویس دهی و ارائه خدمات بوجود نخواهد آمد و به تمام نیازهای مسافرین در این رستوران توجه می شود.

_بلوچ11.jpg

_بلوچ2.jpg

_بلوچ3.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند نوروز 95

تور تایلند زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های تایلند,بهترین رستوران های تایلند,معروف ترین رستوران های تایلند,رستوران های خوب تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رویال ارکید بانکوک تایلند :

_رویال_ارکید_بانکوک_تایلند.jpg

_رویال1.jpg

هتل 5 ستاره رويال اركيد در کنار "رودخانه پادشاهان" با منظره ايي باشکوه از اين رودخانه و بازارهاي شناور اين رودخانه بنا شده است . اين هتل بعنوان يكي از بهترين اقامتگاههاي بانكوك شناخته شده است.از هتل رویال ارکید بانکوک تایلندپیاده تا مرکز خرید حدود 5 دقیقه فاصله وجود دارد . تمامي 740 اتاقهتل رویال ارکید بانکوک تایلندروبروی مناظر زيباي رودخانه و شهر است. هتل رویال ارکید بانکوک تایلنددادای امكانات درجه يك مانند تهويه مطبوع، تلويزيون ماهواره ايي، چايساز، ميني بار،  مركز سلامت و آبگرم، زمين تنيس، سونا و جاكوزي,صندوق امانات و بسياري از امكانات ديگر است.

_رویال_ارکید2.jpg

_رویال_ارکید3.jpg

_رویال_ارکید4.jpg


هتل امپریال سامویی تایلند:

_امپریال_سامویی_تایلند1.jpg

هتل امپریال ساموییتایلند5 ستاره قامتگاهی ساحلی و مدرن به شمار می رود که دارای ساحلی اختصاصی می باشد .این هتل دارای اتاقهای یک تخته، 2 تخته و جونیور میباشد.امکانات هتل امپریال سامویی تایلند شامل رستوران و بار، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، استقبال فرودگاهی، گشت شهری و بیرون شهری، پرستار کودک، بوفه و صبحانه و محل نگهداری از کودکانویژه خانواده ها.امکانات ورزشی این هتل نیز برای علاقه مندان به ورزش شامل استخر روباز، ماساژ و ورزشهای آبیمیباشد. و همچنینامکانات اتاق های هتل امپریال ساموییتایلندشامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته میباشد.هدف کادر هتل امپریال سامویی ، جلب رضایت گردشگران تور تایلند و تور سامویی بوده و تنها آرزوی ایشان فراهم کردن سفری شاد و لحظاتی پر نشاط و خاطره انگیز برای میهمانان است.

_امپریال_سامویی_تایلند2.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند زمستان 94

تور تایلند نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لوتوس کیش :

_لوتوس_کیش.jpg

 

امکانات هتل لوتوس کیش:

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه . علاقه مندان به اقامت در این هتل زیبا می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

هتل آریان کیش

 _آریان_کیش.jpg

 

هتل 4 ستاره آریان کیش در میدان امیرکبیر واقع شده و از نظر موقعیت مکانی، در کنار بازارهای کیش قرار دارد بطوریکه که در شمال این هتل تور کیش مرکز تجاری زیتون قرار دارد، بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل می توانید مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب هتل آریان قرار دارد.

 

هتل فلامینگو کیش

_فلامینگو_1.jpg

 

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها ،آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای خلیج فارس واقع گردیده است.طراحیساختمانی این هتل تور کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد.

 

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لوکس مارینا پارک

-مارینا-پارک_2.JPG

هتل لوکس مارینا پارک یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ مخصوص میهمانان تور کیش - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی...

 

هتل پارمیس 

_پارمیس_کیش_2.jpg

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  برای میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

هتل شایان کیش 

 

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل تور کیش بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد.

 

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

 

هتل ریتز کارلتن دبی

_ریتز_کارلتن_دبی_1.jpg

هتل ریتز کارلتن دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در جمیرا بیچ در کنار مارینا واقع شده است. این هتل شامل 294 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشند. رستوران این هتل چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارد و در آن انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود . در این هتل هر روز برای بچه ها سرگرمی هایی در نظر گرفته می شود که شامل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... می باشد.  به این هتل به مال امارات و باشگاه گلف امارات نزدیک است به طوریکه مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به این مکان های برسند. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30/6 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل ریتز کارلتن دبی : The Walk, Jumeirah Beach Residences, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه)، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان.

_ریتز_کارلتن_دبی_2.jpg

_ریتز_کارلتن_دبی_3.jpg

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور دبی زمستان 94

 

تور دبی بهمن 94

 

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ابجار گرند دبی

 

هتل ابجار گرند دبی - Abjar Grand - در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. این هتل در فاصله 3 کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قرار دارد. هتل ابجار گرند که قبلا RAMADA CONTINENTAL نام داشته است تا ایستگاه مترو ابو هیل 400 متر فاصله دارد. این هتل از موقعیت مکانی مناسب هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مسافران تور دبی برخوردار می باشد.

هتل ابجار گرند دبی در مجموع دارای 192 اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه , تلویزیون , چای ساز ,مینی بار , صندوق امانات , تلفن , حمام اختصاصی , سشوار و اینترنت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از بوفه صبحانه و غذاهای لذیذ رستوران این هتل لذت ببرند.

فاصله هتل ابجار گرند تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره 5 کیلومتر و تا مرکز خرید دبی مال , مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه 10 کیلومتر می باشد، همچنین این هتل تور دبی تا مرکز شهر دبی 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی :

استخر بر روی بام هتل , سونا , اتاق بخار , باشگاه بدنسازی و ... . این هتل همچنین فضا و امکانات خاصی برای برگزاری نشست های تجاری میهمانان تور دبی را دارا می باشد. 

 

هتل امارات گرند دبی

_امارات_گرند_دبی_1.jpg

هتل امارات گرند دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد از این رو دسترسی به مناطق مختلف شهر را برای میهمانان تور دبی آسان می نماید. این هتل از 47 طبقه تشکیل شده است و دارای 430 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها به سبک مدیترانه ای دکور بندی شده اند و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... می باشند. این هتل همچنین دارای باشگاهی مجهز و زمین تنیس می باشد تا مسافران تور دبی در اوقات فراغت خود در سفر به تفریح و ورزش بپردازند. همچنین مرکز اسپا هتل دارای امکاناتی نظیر سونا و اتاق بخار می باشد.

در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر و زیبا از خلیخ فارس وجود دارد که می توانید از تماشای آن بی نهایت لذت ببرید. این رستوران منویی متنوع از غذاهای بین المللی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. هتل امارات گرند دبی تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی با ماشین و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل امارات گرند دبی :  Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

رستوران، روم سرویس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.

_امارات_گرند_دبی_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا گردید. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش محسوب می شود.

 امکانات هتل پارمیدا کیش :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی یرای میهمانان تور کیش ، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره شایگان کیش به سال 1381 خورشیدی در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش این هتل تور کیش افتتاح گردید.

 

امکانات هتل شایگان کیش :

 

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان تور کیش باشد.

کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل شایگان در تلاشند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای میهمانان گرانقدر مهیا سازند.

(برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید )

 

هتل 5 ستاره بزرگ ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه واعیان می باشد.این هتل تور کیش در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

امکانات هتل ارم کیش :

هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است .  برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا مناسب برای ملاقاتهای رمانتیک ، قرارهای کاری و سرگرمی بوده و به همراه چشم اندازی از بار و مناظر بیرون رستوران ، ساعات خوشی را برای شما فراهم مینماید. در این رستوران میتوانید ناهار ، شام و دثر میل نمائید. منوی رستوران شامل خوراک های بین المللی است .مسافران تور آنتالیا با آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

 

-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 2رستوران-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 

رستوران وانیلا لانج آنتالیا :

این رستوران یکی از زیبا ترین و بهترین رستوران های آنتالیا است و در آن انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، استیک و خوراکهای بین المللی برای شما مسافران تور آنتالیا سرو می شود . شما می توانید صبحانه ، نهار و یا شامی دلچسب را در این رستوران به همراه دوستان و یا خانواده خود میل کنید .

 

_وانیلا_لانج_آنتالیا.jpg

_وانیلا_لانج_آنتالیا_3.jpg

_وانیلا_لانج_آنتالیا_2.jpg

 

رستوران اکیجی آنتالیا

رستوران اکیجی رستورانی است با چشم‌اندازی بی‌نظیر به بندرگاه ، آشپزخانه‌ای بی‌عیب ، سرویس خوب و غذایی عالی تاس‌ کباب ماهیو ماهی شور پخته غذاهای مخصوص این رستوران‌اند . اکیجی ، چند قایق شناور دارد که از آن‌ها هم به عنوان سالن غذاخوری استفاده می‌کند . مسافران تور آنتالیا با آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

 

1رستوران-اکینجی-آنتالیا.jpg

2رستوران-اکینجی-آنتالیا.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا اسفند 94

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های معروف آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل تور آنتالیا فاصله دارد. این هتل مجهز یه سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است.

_ماتیات_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ماتیات_آنتالیا_5.jpg

_ماتیات_آنتالیا_4.jpg

 

_ماتیات_آنتالیا.jpg

 

هتل 4 ستاره له شاتو پرستیژ آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 400 اتاق و سویی دارد. هتل در فاصله 45 کیلومتری از شهر آنتالیا قرار دارد. آنتالیا در 30 کیلومتری هتل واقع شده است. این هتل تور آنتالیا دارای ساحل اختصاصی می باشد.

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل له شاتو پرستیژ آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن،مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، بالکن، یخچال بار، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، زمین تنیس، محل نگهداری اطفال و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_3.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_4.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_5.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا اسفند 94

تور آنتالیا بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره آکرا استانبول در سال 2009 در منطقه تاریخی سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 30 اتاق تشکیل شده است. مسجدکبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به صورت پیاده 8 دقیقه با این هتل فاصله دارند. همچنین با استفاده از وسایل نقلیه می توان در زمان 10 دقیقه به بازار بزرگ دسترسی داشت. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل تور استانبول قرار دارد. فرودگاه آتاتورک در 20 کیلومتری و آتاتورک سابیها گوچن در 56 کیلومتری از این هتل واقع شده اند.

 

_آکرا_استانبول.jpg

امکانات هتل آکرا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق مسافران تور استانبول ، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

_آکرا_استانبول_1.jpg

_آکرا_استانبول_3.jpg

_آکرا_استانبول_4.jpg

 

هتل 3 ستاره آستین استانبول روبروی دریای مرمره و در مرکز شهر استانبول بنا شده است.فاصله این هتل تا مسجد سوفیا کمتر از 10 دقیقه می باشد و همچنین در فاصله 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آستین در منطقه سلطان احمد واقع شده و 2 کیلومتر با باشگاه سوارکاری فاصله دارد. صبحانه هتل برای میهمانان تور استانبول به صورت بوفه می باشد.

_آستین_استانبول.jpg

امکانات هتل آستین استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته مسافران تور استانبول ، گاوصندوق، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، بار، گرمایش، تهویه، خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، کرایه ماشین،اینترنت، صرافی و...

_آستین_استانبول_1.jpg

_آستین_استانبول_2.jpg

_آستین_استانبول_3.jpg

_آستین_استانبول_4.jpg

_آستین_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره باده استانبول در 3 کیلومتری میدان تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 128 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 21 کیلومتری هتل قرار گرفته است. مراکز خرید استانبول حدود 400 متر از هتل فاصله دارد. ایستگاه مترو نیز در چند قدمی هتل واقع شده است. در این هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس است.

_باده_استانبول_1.jpg

_باده_استانبول_2.jpg

امکانات هتل باده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، حمام ترکی و بخار، پارکینگ، مینی بار، بالکن، لاندری، ماهواره، تلفن، صندوق امانات، یخچال، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید.

_باده_استانبول_3.jpg

_باده_استانبول_4.jpg

_باده_استانبول_5.jpg

 

 

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول در منطقه شهزاده باشی استانبول بنا شده است. این هتل از 81 اتاق تشکیل شده و در نزدیکی بازار استانبول قرار گرفته است. این هتل در 16 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد و به مسجد سلمانیه نزدیک می باشد. مسجد فاتح تا هتل بلک برد 2 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های این هتل تور استانبول به اینترنت وایرلس مجهز می باشند. در این هتل یک کافه 24 ساعته نیز وجود دارد. هتل بلک برد استانبول 650 متر با شبکه حمل و نقل شهری و حدود 1 کیلومتر با دانشگاه استانبول فاصله دارد.

_بلک_برد_استانبول_1.jpg

_بلک_برد_استانبول_2.jpg

_بلک_برد_استانبول_3.jpg

امکانات هتل بلک برد استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، انبار بار، روزنامه، آسانسور،  فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، صبحانه در اتاق، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار و... . برای استفاده کردن از امکانات این هتل مجلل با تور استانبول همراه شوید .

 

_بلک_برد_استانبول_5.jpg

_بلک_برد_استانبول_6.jpg

_بلک_برد_استانبول_7.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()